Tinas Refill ; Colorgele och glitter

Hej hej alla läsare!

Idag tänkte jag visa upp för er vad jag gjorde på utbildningen igår.
Goa Tina kom tillbaka för en refill igår så jag tog hand om henne.
Hon har förlängning med gelé och jag gjorde refill på henne samt att jag la på colorgelé i en jättefin hallonrosa färg.
Samt så la jag glitter på tumnaglarna och ringfingernaglarna!
Riktigt snyggt!

Tina syr även lite och hade sytt iordning en "lukta gott" påse med lavender åt mig, som man skall ha i garderoben.
Hur söt som helst, med ett spetsband runt och en liten pärla.
Tack Tina!

Och här är hennes snygga naglar


Min mamma fyller idag,så jag ska dit och fira henne på eftermiddagen, samt att min kusin Camilla kommer till min utbildning och sitter modell åt mig idag!
Idag är det akryl jag ska jobba med på utbildningen.
Så imorgon får ni se hur fina naglar Camilla fick :)
Ha en bra dag


Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: Micke

shit va snyggt! <3

2011-06-16 @ 17:16:45
Postat av: Madelene Norrgre

Sjukt snygga naglar måste jag säga. Blev tipsad av en kompis att kika in på din blogg. Måste säga att du är riktigt duktig!:)

2011-06-20 @ 08:04:31
Postat av: Tina Backlund

Du äärrr jätteduktig!!:)Kram Tina

2011-07-05 @ 15:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0