Akrylblomma samt naglar på Marie

Jag älskar våren och ville ha riktigt våriga naglar idag
- Så jag lekte lite med mina akrylfärger och gjorde små rosa blommor på naglarna.
Akryl torkar väldigt matt,så jag hade på genomskilnigt lack efteråt.

Såhär blev det


På eftermiddagen idag så kom min vän Marie förbi för en nagelförlängning och lite prat!
Jag gjorde en gelé-förlängning på henne samt att hon fick små rosetter på båda ringfinger-naglarna.
Marie hade bitit endel på sina egna naglar, så det blev en enorm skillnad, och Marie blev supernöjd :)



Rosetten syns inte så bra, försökte ta en närmare bild och då ser man den lite bättre iaf







Kommentarer
Postat av: milla

jätte fina blommor och den lilla rosetten var ju jätte söt ;) längtar tills du kan göra mina naglar igen ;)

Postat av: elin

här hade det hänt mycket sen första inlägget ;)

supersöta naglar med blommorna!! lite midsommrigt :D

2011-05-09 @ 08:08:51
Postat av: Hanna

Kul att du har startat en nagelblogg! :)Naglarna med rosa blommor påminner om mina favoritnaglar; de med körsbärsblommor. Favorit i repris?

2011-05-09 @ 22:22:13
Postat av: Kusin Tessan

Me LOVE !! :D

2011-05-13 @ 16:22:24
URL: http://thisshitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0