Blommor med blad

Hej!

Naglarna idag är fransk manikyr med rosa-vita blommor på med blad.
Romantiskt, somrigt och kul!

Jag gjorde blommorna gula längst i mitten och gjorde även gul-rosa prickar längre in mot nageln.
Avslutade med topp-lack för att få den fina glansen på naglarna, och för att akrylfärgen ska sitta som ett smäck :)


Imorgon ska jag till min utbildning, det ska bli riktigt kul - det ser jag framemot mycket :)
Och morgondagens design blir nog gjord med 3D-gelé. Fick hem dem igår, så vi får se vad jag hittar på förnåt tills imorgon:) Kan iallafall avslöja att det blir på spetsiga naglar :)


Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att du får en supertrevlig första dag på utbildningen vännen. Kommer gå jättebra för dig..och det är ju såå kul =)

Du är riktigt duktig <3

2011-05-17 @ 11:32:23
URL: http://nailsandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0