Bring On The Bling

Hej alla ni som läser!

Det är en riktigt solig dag ute idag, och jag ska snart iväg till min utbildning.
Igår efter jobbet hanns  inte riktigt 3D-gelén med, utan jag får testa den senare under veckan.
Hade fått ett paket hem med mina Deborah Lippman nagellack.
"Boom Boom Pow" med 24 karats gold-dust och "Bring On the Bling" med silver virgin-powder.

Jag testade självklart att lägga Bring On The Bling på de vita tipparna, och jag älskade resultatet!
Riktigt fina lack, och tipparna glänser något så frukstansvärt mycket!
Underbart !

Just hur mycket dom glänser och skiftar i silvriga nyanser var svårt att fånga på bild, men jag tycker man ser lite på denna iallafall
Hoppas ni gillar det!


Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: milla

ser jätte fint ut! lycka till idag på utbildningen!!

Postat av: Micke

Bring on the bring :) <3

2011-05-18 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0