Förlänga nagelbädden med french

Hej hej!

Igår på utbildningen fick vi lära oss hur man förlänger nagelbädden samt så fick vi göra förlängning med mallar.
Det var jättepillrigt och krävs nog mycket träning, men gud vad roligt det var!
Vi gjorde även fransk manikyr och vi fick måla smilekanten själva.
Det blev så fint och jag blev riktigt nöjd :)





Imorgon ska jag visa er min gröna design jag har på naglarna nu, har fått väldigt mycket komplimanger för dem!
Superkul :)

Hoppas solen sitter i hela dagen och att vädret blir riktigt fint så man får lite sommarkänsla:)
Ha en bra dag allihopa


Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: mors

jättefina naglar, lagom längd...

2011-05-26 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0