Franskt naturellt med spetsiga tippar

Som jag skrev i det förra inlägget, så gjorde jag en nagelförlängning på mig själv igår, med spetsiga tippar.
Dock fick jag fila till spetsarna själv, för jag tyckte dom var alldeles för långa för att fungera i vardagen med alla vardags-sysslor man har!
Fransk manikyr med spetsiga naglar är hur fräscht som helst tycker jag. Så jag blev jättenöjd med resultatet.

Och imorgon kommer jag lägga upp bild om hur dekorationen med 3D-gelén har fungerat för mig, så håll tummarna :) Jag ska ge mig på det idag efter jobbet hade jag tänkt
Alltid superkul när man ska prova på något för första gången





Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: kattis

I LOVE, gör mina så nu eller typ igår!! haha :)

så fint!!

2011-05-17 @ 15:22:29
URL: http://hollandhair.bloggo.nu
Postat av: milla

dom e riktigt fiina!! du e så sjukt duktig!! så kul att du kommer till oss tjejer på salong exclusive :)

Postat av: Hanna

Jättefina! Enkelt och otroligt snyggt.

2011-05-21 @ 09:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0