Grönt lack med glans och skimmer

Hejhej alla som hittat hit!

Grönt är en av mina favoritfärger, så också på naglar.

Denna gång blandade jag en ljusare grön färg med en mörkare och avslutade med ett lager av Deborah Lippmans "Bring on the Bling" som på sista tiden har verkligen blivit mitt favoritlack!

Den ger en fin "wet-look"  som passar till vilken färg du än väljer att ha på naglarna.
Ett riktigt bra köp :)

Sen älskar jag också den gröna nyansen av detta China Glaze lacket som fick vara med på bilden idag :)



Hoppas ni gillar dagens naglar och att ni får en superbra dag, fastän vädret kunde vart roligare!

Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: kattis

ooooh I LOVE, undrar om maninte skulle kuna göra spetsiga med fransk fast den franskakanten i denna gröna?!?! Jag skulle älskart!! ;)

Hun call me kl 18, jag blir KNÄPP!!!

Pussa

2011-05-27 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0