Helgen

Hej Hej!

Den här helgen har sprungit förbi och innehållt en riktigt fullspäckad lördag.
Redan på morgonen cyklade jag iväg till Salong Exclusive och så började jag och Camilla göra iordning Jenny (modellen)
Klockan 13 var det dags för fotografering, vi var på Porträttstudion och det blev helt underbara bilder. Vi fotade med fotografen Annie, som var riktigt duktig!
Och Jenny överraskade oss alla och visade sig vara riktigt duktig på det där med att bli fotad :)
Superkul var det!

Bilderna får tyvärr inte publiceras förrän tävlingen är över, så ni får hålla ut :)

Helgens naglar har varit lila och lite partyglada eftersom det vankades tjejkväll på lördagskvällen!




Jag blandade iordning det lila nagellacket själv, och sedan när strecken var dragna,så avslutade jag med Deborah Lippmans silvernagellack Bring on the Bling för att få den riktigt fina wet-looken på naglarna.
Hoppas ni gillar naglarna och ha en riktigt fin måndag :)


Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Micke

Fan vad snyggt med svart och lila :) konstigt att inte fler har kommenterat.. <3

2011-05-24 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0