Manikyr Herr & 3D-gel

Hej hej!

Ny vecka nya tag :)

Det tråkiga vädret håller dock i sig, jag börjar längta sönder mig efter värmen nu!
Igår var det Mors Dag och vi var ute hos mina föräldrar på Ängsö hela dagen, supermys!

I helgen har jag även tränat lite på elfilen och jag gjorde en manikyr på karln min som så snällt ställde upp
Han blev himla nöjd, och lite gör mycket faktiskt.
Jag filade ner längden på naglarna, rengjorde, putsade nagelbädden och gjorde iordning nagelbanden.





Jag testade även min nya 3D-gel på en nageltipp som jag lackade ljust lila.
Sen använde jag mig utav 3D-gel i vitt, ljusrosa och ljuslila.

Lite "My Little Pony" över det hela:)
Jag tyckte det blev fräscht och fint , hoppas ni gillar det :)



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: mors

superläckert, gillar skarpt

2011-05-30 @ 08:45:26
Postat av: kattis

i love my little pony naglarna! den färgen kan jag absolut tänka mig :*

2011-05-30 @ 15:55:31
URL: http://hollandhair.bloggo.nu
Postat av: Matilda

Hej hur gjorde du my little ponny naglarna super fina =)

2011-06-03 @ 18:13:24
URL: http://vkipnn.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0