Mintgrönt lack och dekoration

Hej hej!

Jag blev inspirerad av alla gröna träd ,buskar och gräsmattor som lyser starkt grönt på sina håll.
Grön är en riktigt vacker färg, i alla olika nyanser.

Jag blandade till färgen själv och använde mig utav tre olika lack. Vitt,ljusgrön och mintgrön. Och jag gjorde dekorationerna med svart nagellack.
Hoppas ni gillar det :)



Enkelt men det gör ändå mycket :)

Nu ska jag snart iväg till utbildningen, och jag hoppas verkligen inte att det blir strömavbrott precis när vi ska lägga på gelén, som förra gången.

Ha en fin dag allihopa!

Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Kattis

jätte fint hunny! jag gillar VERKLIGEN de här spetsiga tipparna, undrar om man kan göra de mer långa o ännu spetsigare??? jag vill ha "stiletto nails" ;) vad gör du söndag?? Pussa :*

2011-05-25 @ 08:45:59
URL: http://hollandhair.bloggo.nu
Postat av: milla

åhh så fina ;)

Postat av: elin

vilken härlig färg =)

2011-05-25 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0