Mintgrönt och Beige

Gud vilket tråkigt väder det är idag, jag ska försöka mitt bästa att pigga upp er läsare - jag gjorde nämligen 2 stycken nageldesigner/dekorationer igårkväll efter jobbet.
Lämna gärna kommentarer i slutet av inlägget,ingen blir gladare än jag av att höra era åsikter :)

Första designen;
Jag blandade blått,grönt,vitt,beige och ett vit-skimrigt lack och det blev till en riktigt fin mintig grön färg med skimmer. Jag gjorde även en stor blomma i vitt samt vita prickar



Andra designen;
Jag använde mig utav en neutral beige färg och hade på vit-pärlemo glitter på toppen,samt att jag dekorerade naglarna med vita blommor på denna design också.


Hoppas ni gillade dagens naglar :)

Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: kattis

I like de beiga! så nu skriver jag, se hur länge jag orkar haha ;)

men jag kollar varje dag iaf! :)

pussa

2011-05-12 @ 12:43:22
Postat av: DOLLY

tack så mkt :)



desamma säger jag =)

2011-05-12 @ 19:17:13
URL: http://nailsbydolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0