Mitt första inlägg ; Påsknaglar

Den här bloggen kommer enbart att handla om mina nageldesigner, nagelförlängningar och annat som hör naglar till! Jag låter fantasin flöda och försöker vara så kreativ jag bara kan!
Så oavsett om du letar efter tips och ideér eller bara vill kika omkring så hoppas jag att jag kan bidra till inspiration :)

Påsken har ju precis glidit förbi, så jag tänkte börja med att lägga upp mina "påsknaglar".



Dock så kan jag aldrig riktigt ha samma färg på naglarna flera dagar i rad utan att känna hur det kliar i fingrarna efter "förnyelse", så jag ändrade naglarna litegranna efter ett tag. Resultatet blev tiger-ränder.




  


 

 



Kommentarer
Postat av: elin

snygga =) kul att du ordnat med en blogg för att visa din talang! :D

2011-05-02 @ 12:48:45
Postat av: Micke

du är såå duktig pejbi! :) <3

2011-05-02 @ 18:13:24
Postat av: milla

jah! jätte kul att du är igång med bloggandet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0