Naturellt och guld

Hej Hej!

Igår på utbildningen fick jag träffa en annan nagelintresserad tjej vid namn Pia, vi kommer att få lära oss allt tillsammans, det ska bli riktigt kul.
Jag fick börja dagen med en trainer och jag avslutade dagen med att göra vänster hand på en tjej som satt som modell.
Superkul!
Vi gjorde naturella tippar och arbetade med UV-gelé.
Såhär blev den handen jag gjorde



Mina egna naglar är allt annat än naturella för tillfället, jag lackade naglarna med guld-nagellack samt att jag hade Deborah Lippman-nagellacket över, med riktiga 24 karats guld flingor i.



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Micke

du är så duktig älskling!<3

2011-05-19 @ 12:15:07
Postat av: milla

hon e bäst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0