Newspaper nails

Trycksvärta på fingrarna är inte så vackert, däremot trycksvärta på naglar - love it !

Det är himla enkelt att göra, men det krävs lite tålamod. Men ack så vackert det blir.
Jag tänker mig lite lantlig antik stil, därför jag använde mig av en färg på naglarna jag blandade till själv,
(det blir jättefint när man blandar nagellack själv,samt att ingen kommer ha samma färgnyans som du själv har!:)

Jag blandade färgerna vitt och svart till en härlig ljusgrå färg, sen hade jag även i ett ljusbeige nagellack och färgen blev precis som jag tänkte att den skulle bli. "Old newspaper-grey" :D
Hoppas ni gillar tidnings-dekorationen lika mycket som jag själv gör!

 


Bloggparaden

Kommentarer
Postat av: elin

häftiga dom blev! =) Får göra nå kul på mig om du vill sen, fast inte så långa :P måste ju kunna byta blöjor snart ;)

2011-05-11 @ 09:31:59
Postat av: Anonym

men hanna!! hur ska jag någonsin kunna välja naglar som du ska göra på mig.. jag får ju sjukt mycket inspiration så jag vet inte alls vad jag ska ha för naglar..grymt duktig är du!! är så stolt över dig <3

2011-05-11 @ 11:27:17
Postat av: milla

antar att du förstod att den övre e från mig ;)

Postat av: kattis

ooh me likie!!! jag vill också ha old news naglar ;)!!

2011-05-11 @ 13:33:37
Postat av: Micke

Häftigt som fan! Du är såå grym baby att komma på såna tuffa motiv :) <3

2011-05-11 @ 13:47:59
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

jag fattar inte hur du varken kommer på eller gör? insane. haha. asballa är de iaf! vekrligen.

2011-05-12 @ 12:07:19
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0