Rosa-beige med glitter

Hejhej!

Vädret är tråkigare än någonsin tycker jag, hoppas det blir finare väder imorgon på Mors Dag!
Då ska jag och sambon iväg och fira min mamma med lite blommor tänkte vi, och grilla står på schemat.
Så får hålla tummarna på solsken och inte regn :)

Dagens Naglar

Jag blandade färgerna brun och vit till en fin beige färg, hade i en ljusrosa färg och det resulterade i denna färg jag har på naglarna.
Avslutade med Bring On The Bling, och lite glitter längst ut på naglarna.
Tyckte det blev väldigt stilrent.

Dock är det dags för mig att fräscha upp min egna nagelförlängning, den riktiga nageln börjar växa ut.
Får försöka hitta tiden till det snart :)

Hoppas ni gillar dagens nagel-desgin.



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: elin

tjusigt tjusigt (:

mys med grillat, får hålla tummarna för solen då!

2011-05-28 @ 17:54:09
Postat av: mors

jättefina, kan tänka mig något sådant

2011-05-30 @ 08:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0