Strawberry Nails

Hej hej alla!

Igår åkte jag till Salong Exclusive och gjorde naglar på en tjej som min kusin ska ha som modell till en frisör-tävling. Riktigt kul!
Dekorationen på naglarna gör jag inte förrän fotograferingen så ni får vänta med spänning :)
Igår gjorde jag förlängning i gelé, jag använde mig utav en riktigt mjölkig bas för att få den fina färgen, naturliga tippar och massor med glans!



Jag lackade även Camillas naturliga naglar! Dom blev riktigt vårfräscha.
Guld-lack på tippen och sen hade jag på Deborah Lippman "Boom Boom Pow" på resten av nageln, så det blev en riktigt snygg effekt!



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: milla

jag är suuper nöjd med mina naglar!! tack jonna!!

Postat av: Tina

Åh vad fina vännen!! Snart är det min tur eftersom jag själv inte orkar mig på att göra mina hihi. Så mycket roligare att göra på andra :)

Puss <3

2011-05-20 @ 11:24:48
URL: http://nailsandbeauty.blogg.se/
Postat av: Marie

Såå fint, både förlängningen (vill ha!!) och Millas egna ;) Ska bli SUPERKUL att se det ni kommer göra imorgon!! ses till kvällen, då får ni berätta allt ;) kram marie <3

2011-05-20 @ 12:13:36
Postat av: Karin

Awww...:) Tack..Ha en fin helg nu.

2011-05-20 @ 15:22:51
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0