Turkos dekoration på naturell förlängning

Hej hej allihopa!

Vad kul att fler börjar hitta hit, hoppas ni gillar naglarna :)

Nu finns jonnasnaglar.blogg.se på Facebook också :) Gå in och Gilla redan idag!

Idag tänkte jag lägga upp lite bilder ifrån utbildningen igår, jag fick själv ta hand om modellen Tina som kom. Jag gjorde naturell förlängning på henne,relativt korta naglar också eftersom hon ska kunna hålla på lite i trädgårn :)

Violetta,min lärare, visade mig även lite dekorationstekniker, det var superkul och det blev riktigt läckert!



Och så närbild på tumnaglarna som blev så himla coola tyckte jag :)



Ha en fin dag alla :)



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: elin

snyggt (: jag får gilla här istället ;P

2011-06-01 @ 06:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0