Updated Newspaper-design

Hej mina kära läsare!
Nu har ni blivit ett par stycken, vad roligt :)

Jag gjorde mig riktigt vår-fräsch i håret på Salong Exclusive (<--tryck där för att komma till deras sida och få din egen inspiration :)
Camilla är riktigt duktig, hon gjorde en riktigt fin fläta på mig i bohem-stil.

Jag älskade frisyren och jag får alltid jättemkt inspiration när jag varit hos Camilla och fixat håret.:)



Och så "dagens naglar" 
Jag gjorde om newspaper-designen fast på ett helt annat sätt, och jag la till lite färg, tyckte det blev riktigt fint och annorlunda



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: Micke

det blev jättesnyggt med delat sådär på nageln :) du blev jättesnygg i håret me pejbi <3

2011-05-16 @ 17:47:05
Postat av: milla

coolt med newspaper design!

Postat av: rebecka

Jätte fin frisyr, hur gör man en sådan, några tips? :)

2011-12-14 @ 20:28:21
URL: http://rebii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0