Transculent

Idag var jag och färgade min utväxt hos min frisör,samt att karln min färgade håret också.
Min frisör är även min allra bästa vän samt min kusin
Camilla på Salong Exclusive.
Är du sugen på att fräscha upp ditt hår nu till våren, så kan jag starkt rekommendera att ni besöker henne.
För mer information om Camilla och Salong Exclusive, besök deras hemsida/blogg
Klicka på länken nedan:

Salong Exclusive

Idag använde jag mina alldeles nya transculenta tippar som jag fick hem i veckan.
Jag gjorde en geleförlängning med dom tipparna på mitt träningsfinger.

Jag tycker det är så fint med akryl-dekoration på genomskilniga tippar, så jag gjorde en dekoration med lila/vita blommor samt skimmer-glitter och rhinestones.
Tycker själv det blev väldigt sött och vårigt :)









Kommentarer
Postat av: milla

vill ha såna genomskinliga tippar ;)

Postat av: elin

å herregud vad fina! du är grym! :D

2011-05-09 @ 08:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0