Fjärilsdeko med tvist

Hej hej!

Idag tänkte jag visa er samma fjärilsdeko som förrförra inlägget, men med en liten tvist ;)
Jag tröttnar ju rätt fort på dekorationer och vill ha ombyte fort!
Nåt nåt, nåt färgstarkt !
Så jag la till ännu en färg i dekorationen och den lyftes upp och blev som nytt.



Idag ska jag till salongen och fixa min mammas naglar, hon kommer för en refill, så vi får se hur hennes naglar blir! :)

...Du har väl inte missat att JonNails finns på Facebook?
Gå gärna in och GILLA redan idag, för att bli uppdaterad om nya dekorationer, tävlingar och annat kul!
Tryck på länken nedan för att komma dit direkt
www.facebook.com/jonnasnaglar



Bloggparaden


Kommentarer
Postat av: twinnie

Fint hun! :)

2011-09-03 @ 09:03:43
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/
Postat av: twinnie

Fint hun! :)

2011-09-03 @ 09:04:09
URL: http://freeasmyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0