Nude-färgad pärlemo gelé

Hejhej!

Igår fick jag hem en till rosa gelé som man använder att förlänga nagelbädden med, eller att maskera missfärgningar på naglarna.
Den är ifrån märket Crystal Nails (som mina andra geleér) och skimrar lite i pärlemo.
Som alltid vill jag alltid testa mina nya produkter på mig själv först innan jag gör det på någon kund, så jag gjorde om mina naglar igår litegranna.
Nude-färgat, precis som inlägget lite längre ned, men denna skimrar i pärlemo och den förra var mer varm i färgen och skimrade i guld.

Förra inlägget om nude-färgade naglar hittar du här
http://jonnasnaglar.blogg.se/2011/july/nude-naglar.html








Jag älskar att ha dessa cover-gelér som färg på naglarna ,man kan göra så mycket kul - och ikväll efter jobbet skall jag göra en ny dekoration på naglarna igen!
Så det får ni se imorgon!

Nu har jag även en fråga ställd på min Facebook-sida, jag undrar hur stort intresset är för gelénaglar respektive akrylnaglar, så gå jättegärna in och svara!
Eller spendera lite dötid genom att kika på mina bilder, gilla sidan eller skriv en liten kommentar :)
Du hittar dit genom att trycka på länken nedan
Tack !

www.facebook.com/jonnasnaglar





Bloggparaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0